Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 4 Gæster læser dette emne.
Der er stadig en lille smule der siver fra sneglen
Citat fra: 383CI efter Jan 02, 2021, 19:12 Citat fra: Mr-Marcel efter Jan 02, 2021, 18:29 Har ikke ændret på nogle tal - er de helt i hegnet?Den får i alle fald alt alt for lidt luft. Hvis det var mig ville jeg slå M3 OG O2 reguleringen fra, så de ikke begrænser. Så lade den køre med std. tal på blæseren og se hvordan asken så ser ud. O2 reguleringen ser også helt forkert ud. Så kunne du regulere på blæsertallene så asken ser rigtig ud. Det tager nogle dage.Når den ser fin ud, læser du ydelsen på 10% og er hvor meget luft den flower, så er det tallet. Ligeledes med 50 & 100% så har du tallene. Samme måde med O2 aflæs dem uden den er slået til, og indtast de værdier den køre bedst med. Så fastholdes den forbrænding og pillerne vil være brændt ordentligt fremover.Så er det tid at stikke piben ind.Det er det mest åndsforladte du kan foreslå i denne situation.
Citat fra: Mr-Marcel efter Jan 02, 2021, 18:29 Har ikke ændret på nogle tal - er de helt i hegnet?Den får i alle fald alt alt for lidt luft. Hvis det var mig ville jeg slå M3 OG O2 reguleringen fra, så de ikke begrænser. Så lade den køre med std. tal på blæseren og se hvordan asken så ser ud. O2 reguleringen ser også helt forkert ud. Så kunne du regulere på blæsertallene så asken ser rigtig ud. Det tager nogle dage.Når den ser fin ud, læser du ydelsen på 10% og er hvor meget luft den flower, så er det tallet. Ligeledes med 50 & 100% så har du tallene. Samme måde med O2 aflæs dem uden den er slået til, og indtast de værdier den køre bedst med. Så fastholdes den forbrænding og pillerne vil være brændt ordentligt fremover.
Har ikke ændret på nogle tal - er de helt i hegnet?
Når jeg lige har fået øjne går jeg ud og kigger på asken.Den kom desværre med en alarm "Alarm Brænder Temperatur" igen i nat så klokken blev lidt sen før jeg kom i seng. Er der flere steder jeg skal skal tjekke/rense end dem jeg har skrevet i mit indlæg i nat, når den kommer med den alarm?