Hey,
I går aftes i stegende hede (går med en omgang influenza og 40 i feber) fik jeg ENDELIG mit nye fyr op at køre - og selvom der var lidt "øv" oplevelser, så kører det nu efterhånden ok fint

"ØV" var i form af, at pneumatikslanger IKKE var sluttet helt ind og derfor var pisse utætte - og self dem der sidder mellem yder og inderskærm... Fik det med møge og besvær møflet sammen tror jeg gennem den lille åbning i toppen.
Well, det undrer mig at min cirkulationspumpe slukker når fyret slukker - jeg har sat sluk temperaturen til 20 grader over kedel temperatur så burde ikke være den der slukker den. Start temperatur er 30 grader - så teoretisk burde den aldrig være slukket... eller tænder den selv op når behovet stiger i stuehuset??
Endvidere - jeg har IKKE endnu monteret VVP, solvarmestyring eller noget - heller ikke udvidelseskort - men har monteret temperaturfølere på udetemperatur, Returtemperatur og på fremløb.... ude- og returtemp. fanger styringen selv - sikkert fordi de er "reserverede" på printet til det - men min fremløb kan jeg ikke få frem nogen steder.
Slutteligt har jeg forespurgt hos nogle forhandlere efterhånden uden svar

... jeg vil SÅ gerne kunne udnytte og logge alle de data der er muligt i dette system - er der nogen der ved, om udvidelsesprintet kan placeres fysisk andet steds end fyret?? (I stuehuset hvor jeg har VVB og solfangere - fyret står i et udhus) Er der nogle herinde som kan anbefale en forhandler / tekniker i det midtjyske som eventuelt vil kunne bygge sådant til mig??
Bedste hilsner
*Michael