Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Citat fra: xkfc efter Nov 08, 2021, 08:55 Så er det galt igen...Min siger også ekstra ilt nu efter kompressorrens her kl 10.Der må ryge nogle status pakker et eller andet sted /Jacob
Så er det galt igen...
Citat fra: Weebyx efter Nov 09, 2021, 10:50 Citat fra: xkfc efter Nov 08, 2021, 08:55 Så er det galt igen...Min siger også ekstra ilt nu efter kompressorrens her kl 10.Der må ryge nogle status pakker et eller andet sted /JacobIrriterende når man er så sensibel som os
I piller for meget i tingene!Selv den mest perfekte styring og de bedste systemer kan jo splittes af når toppen af inkompetence tvære rundt og roder I ting de ikke burde, ikke har det fjerneste forstand på eller nogen kompetent indsigt I !Eller NOWET
Citat fra: 383CI efter Nov 09, 2021, 07:10 I piller for meget i tingene!Selv den mest perfekte styring og de bedste systemer kan jo splittes af når toppen af inkompetence tvære rundt og roder I ting de ikke burde, ikke har det fjerneste forstand på eller nogen kompetent indsigt I !Eller NOWET hold nu kæft, og find en anden tråd at plapre i, du bidrager alligevel ikke med en skid.
Citat fra: Skrot1 efter Nov 09, 2021, 12:03 Citat fra: 383CI efter Nov 09, 2021, 07:10 I piller for meget i tingene!Selv den mest perfekte styring og de bedste systemer kan jo splittes af når toppen af inkompetence tvære rundt og roder I ting de ikke burde, ikke har det fjerneste forstand på eller nogen kompetent indsigt I !Eller NOWET hold nu kæft, og find en anden tråd at plapre i, du bidrager alligevel ikke med en skid.Sådan er det desværre med Christian (383CI), man krummer tæer og undres over hvor hvor meget ligegyldigt der kan blive nedfældet.Jeg lever efter devisen, "tag folk som de er, og ikke som du ønsker de skal være" men det er svært når de samme tosser bliver ved og ved, så strander mine tanker i, nå..ja... de er jo nok ikke klogere, og så ignorerer jeg dem bare.
Nu er alt iorden igen
Citat fra: Skrot1 efter Nov 13, 2021, 15:38 Nu er alt iorden igenNope min har fejlen akkurat lige nu.