Nyheder:

Følg NBE Production A/S på
Facebook, se hvad vi laver :-)

Hovedmenu

Nieuwe favoriete sportgame?

Startet af BrockDarcy, Mar 23, 2025, 11:39

0 Brugere og 1 Gæst læser dette emne.

BrockDarcy

Ik ben op zoek naar een goeie sportgame om weer echt in te duiken. Jaren FIFA gespeeld, maar de laatste edities voelen nogal herhalend aan.
Zijn er recente games die écht de moeite waard zijn? Iemand hier al EA Sports FC 24 geprobeerd?

LoganBatt

Die FIFA/FC switch voelt inderdaad als meer marketing dan echte vernieuwing.
Ik speel momenteel veel NBA 2K24 – totaal andere stijl natuurlijk, maar qua gameplay en sfeer echt sterk.
Als je nieuwsgierig bent naar wat FC 24 precies biedt, hier is de officiële site: https://www.ea.com/nl/games/ea-sports-fc
Geeft een goed overzicht van alle nieuwe features.

HarryTritton

Toffe game inderdaad, maar persoonlijk helemaal verslaafd geraakt aan Rocket League de laatste tijd. Oké, niet realistisch, maar zo intens en verslavend.
Ligt er een beetje aan of je iets met realistische teams en statistieken zoekt, of juist iets losser en meer arcade-achtig.

BrockDarcy

Rocket League is fun, maar ik neig toch naar iets met echte competities, transfers, statistieken... dat soort dingen. NBA klinkt interessant, al ben ik niet super thuis in basketbal. Misschien goed om eens wat anders te proberen. FC 24 lijkt nog steeds een veilige optie, maar ik twijfel.

LoganBatt

Als je van statistieken en teambeheer houdt, dan is Football Manager misschien iets voor je. Geen actie op het veld, maar strategisch enorm diepgaand.
Trouwens, als afwisseling tussendoor is dit platform ook best leuk – veel sportthema's en verrassend ontspannend https://rlef.eu.com/
Geeft net even een andere vibe tussen het gamen door.

HarryTritton

Football Manager is echt zo'n game waarbij je zegt "nog één wedstrijdje" en dan is het ineens drie uur later.
En dat andere linkje ziet er interessanter uit dan ik verwachtte. Misschien toch maar eens proberen. Altijd leuk iets nieuws te ontdekken.

BrockDarcy

Football Manager stond nooit echt op m'n radar, maar nu begint het wel te kriebelen. Lijkt ideaal voor laptop-avonden of onderweg.
Dat platform tussendoor lijkt me ook wel wat – gewoon voor de afwisseling. Bedankt voor de tips, ga er zeker een paar van proberen!

LoganBatt

Laat weten wat je uiteindelijk kiest! Altijd leuk om te horen wat bevalt en wat niet. Misschien brengt het anderen hier ook weer op ideeën