Forfatter Emne: Service/indstillingshjælp på stoker  (Læst 6510 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline zcully

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 5
  • Respekt optjent: +0/-0
Service/indstillingshjælp på stoker
« Dato: Mar 04, 2011, 09:06 »
Hej

Jeg har igennem længere tid haft et større eller mindre problem med mit fyr. Efter hjælp fra MHES (mange tak for det og en super manual du har lavet også) fik jeg også fyret op at køre normalt.
Men nu har jeg været på ferie og min nabo skulle passe og da jeg kommer hjem har han stillet på knapper og håndtag og kæden der sidder til tilførslen af piller var knækket over :-(
Kæden fandt jeg og har selv skiftet den. Nu har jeg så fået fyret ugang igen, men det ryger rimelig meget. Jeg har prøvet at følge både vejledning og råd fra bl.a. MHES, men kan ikke rigtig få det indstillet ordentligt igen. Jeg har lidt på fornemmelsen at det ikke får nok luft, men håndtaget til luften er så følsomt at når jeg bare drejer det mikro lidt kommer der alt for meget luft og der står gnister ud overalt.

Mit spørgsmål er så om der er nogen der kender en god servicemand der kan komme ud til mig og stille det en gang for alle og give mig en instruktion til det hele.
Jeg er ikke interesseret i at få skiftet en masse og sådan, da jeg ikke tror der er noget med fyret som sådan og prismæssigt skal det også være rimelig overkommentligt!!

Jeg bor i Juelsminde mellem Horsens og Vejle. Så det må gerne være i nærheden.

På forhånd tak
MVH
Jacob

P.s.: Jeg har et ældre Eco Climax fra dengang de havde dreje knapper og håndtag. Ingen digital styring af nogen art. Er ca. 5-6 år gammelt.