Hej Folke,
Du kan trygt regne med at styringen selv sørger for at der ikke bliver vrøvl med doseringen

Jo større mængde der doseres hver gang, jo længere vil der bare være imellem at der doseres med den eksterne snegl.
Styringen udregner selv udfra
dosering pr. gang,
antal kørsler med intern snegl pr. minut og
den aktuelle drift% hvor længe den interne snegl skal køre hver gang.
Jo større mængde der doseres hver gang fra den eksterne snegl, jo mere nøjagtig bliver doseringen.
MEN samtidig bliver kørslen med den interne snegl påvirket og det giver igen "uro" i den endelige dosering, så det er et samspil af doseringsmængde og antal kørsler pr. minut der afgør hvad der er bedst.
Selv kører jeg med 25 g/dosering og 6 kørsler pr. minut og det spiller bare

Større dosering end 25 g/dosering giver "uro" i forbrændingen hos mig.
Hilsen
Michael
Jeg er landet på 25 gram. Jeg har været på 10 til 65... hvor 25 synes at være det der giver det mindste udslag på iltgrafen. I hvert fald på mit anlæg... jeg har ingen problemer haft med driftstabilitet overhovedet... så du slår dig bare løs.
Ha-ha..jamen det tror jeg så jeg vil gøre. Var bare lidt ude efter hvad der ville ske hvis man øgede mængden af piller dramatisk, men det er jo afprøvet, så tror jeg kaster mig ud i det 
Mvh Folke