Hej,
Jeps, der er sket ændringer der kan have indflydelse på blæserens opførsel.
Fra v6.50 er der indført mulighed for at styre hvor ofte der pulses på blæseren (16. Blæser >> BLÆSER PELS).
Her styres hvor mange pulseringer der skal være pr. sekund, og det giver mulighed for et større spænd i regulerings området for blæseren, specielt for skygge-pols motor typen.
Ved at justere på dette parameter ændres blæserens dynamik og dermed værdierne for BLÆS LAV, BLÆS MIDT og BLÆS HØJ i 16. Blæser, men også for BLÆSER START, BLÆSER MIDT og BLÆSER SLUT i 3. Eltænding.
En anden forskel er at fra v6.50 er blæs under el-tænding ændret fra at køre fra generel BLÆS LAV til BLÆS EL, til at køre med egne parametre for BLÆS START over BLÆS midt til BLÆS SLUT, altså fuldstændig uafhængige af BLÆS LAV, BLÆS MIDT og BLÆS HØJ i menu 16. Blæser.
På min hjemmeside
www.mhes.dk er der 2 vejledninger, én for versioner op til v6.50 og én fra v6.50 og fremefter.
Hilsen
Michael
He he, sendt fra Stuttgart i Tyskland, landet med Hefe Weizen
Jeg har luret den vejledning før, det var fint hvis andre ville bidrage med deres indstillinger så jeg kan se om det hjælper mig at "kopiere" dem. I dag har den startet rimeligt op kan jeg se, ingen fejloptændinger. I morgen har jeg ikke så travlt på job, så der vil jeg lige lure af hvor længe der går inden den begynder at ryge og tænde.
Er der sket ændringer i proceduren fra ver 6.28 og til 6.66 som jeg kører med nu siden problemerne?