Forfatter Emne: Stokerkontrol "hænger" når den søger efter porte  (Læst 2712 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline svbech

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 48
  • Respekt optjent: +1/-0
Stokerkontrol "hænger" når den søger efter porte
« Dato: Feb 01, 2012, 19:09 »
Har lige sat min nye Black Star kedel op, i den anledning har jeg haft brænder helt afmonteret og sat op igen, inden jeg startede op igen opdaterede jeg til sidste version af stokerkontroln men når den søger efter porte når den til port 7, og går så fast, og kan kun lukkes via Ctrl-alt-delete, og da kun langsomt.

Har målt alle ledninger i gennem både for gennem gang, og for at sikre at de sigger på de korrekte terminaler,

Har også prøvet det lille test program til com port ledninger.

Har prøvet at af-og geninstallere.

Nogen der har en god ide, det er ikke godt når det ikke kører, man bliver jo afhængig af skidtet, kan mærke delerium er under opbygning..http://www.stokerforum.dk/Smileys/default/cry.gif
Opvarmer 280 m2, i 2 plan, lejligheds vist opvarmning af gildesal og værksteder, der ellers holdes frostfri.
Scotte 16kw, 16 kw Dacon Dor, samt oliefyr i reserve.
Solfanger, 80 vacumrør, 800l buffer.
Styring af hele varmeanlæget varetages af 2 stk TA UVR1611 programerbare styringer.

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Stokerkontrol "hænger" når den søger efter porte
« Svar #1 Dato: Feb 02, 2012, 12:54 »
Hej Svbech

Prøv at gå ind i Kontrolpanel->enhedshåndtering->porte, deaktiver så port 7 (og evt. andre bluetooth virtuellle porte, som det nok er). Start så StokerKontrol og lad den søge. Når det er gået godt, så kan du aktivere porten(e) igen.

Mvh. Jens
« Senest Redigeret: Feb 02, 2012, 12:56 af BoinkUser »
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline svbech

  • Prof
  • ***
  • Indlæg: 48
  • Respekt optjent: +1/-0
Sv: Stokerkontrol "hænger" når den søger efter porte
« Svar #2 Dato: Feb 02, 2012, 20:33 »
Hej Jens

Det hjalp, tak for det, nu kan jeg igen få mit daglige fix..   O0
Opvarmer 280 m2, i 2 plan, lejligheds vist opvarmning af gildesal og værksteder, der ellers holdes frostfri.
Scotte 16kw, 16 kw Dacon Dor, samt oliefyr i reserve.
Solfanger, 80 vacumrør, 800l buffer.
Styring af hele varmeanlæget varetages af 2 stk TA UVR1611 programerbare styringer.