Nyheder:

Følg NBE Production A/S på
Facebook, se hvad vi laver :-)

Hovedmenu

Nulstil diagram

Startet af peterfarsinsen, Apr 28, 2012, 20:06

0 Brugere og 2 Gæster læser dette emne.

peterfarsinsen

Hej

Det er på en eller anden måde lykkedes mig at få valgt et andet diagram end standarddiagrammet, og nu har jeg ingen knapper på diagrammet (wtf?!).

Jeg har rodet lidt rundt i bibliotekerne (bruger linux-versionen), og har ikke rigtig kunnet finde noget der lugter af konfigurationsfil. Hvordan nulstiller/gendanner jeg diagrammet til standard?
Woody 10kW, Blackstar kedel.

BoinkUser

Citat fra: peterfarsinsen Dato Apr 28, 2012, 20:06
Hej

Det er på en eller anden måde lykkedes mig at få valgt et andet diagram end standarddiagrammet, og nu har jeg ingen knapper på diagrammet (wtf?!).

Jeg har rodet lidt rundt i bibliotekerne (bruger linux-versionen), og har ikke rigtig kunnet finde noget der lugter af konfigurationsfil. Hvordan nulstiller/gendanner jeg diagrammet til standard?

Hej Peter

Kopier dette bibliotek ind igen fra installationsfilerne:
stokerkontrolhome/systems/type1

Ellers kopier indholdet fra en af de andre biblioteker f.eks. Skin 1 - Classic ind i type1.

Så kører det igen.

Det er en kendt fejl som er rettet i nyeste udgave.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

peterfarsinsen

Citat fra: BoinkUser Dato Apr 28, 2012, 20:13
Citat fra: peterfarsinsen Dato Apr 28, 2012, 20:06
Hej

Hej Peter

Kopier dette bibliotek ind igen fra installationsfilerne:
stokerkontrolhome/systems/type1

Ellers kopier indholdet fra en af de andre biblioteker f.eks. Skin 1 - Classic ind i type1.

Så kører det igen.

Det er en kendt fejl som er rettet i nyeste udgave.

Mvh. Jens

Super!

Det løste problemet.

Tak for hjælpen.
Woody 10kW, Blackstar kedel.