Hej Claus,
Arhhhh, jeg måtte helt ned i kælderen og se på den gamle v6 styring (jeg har jo en v10 beta for tiden

).
...og dælme om jeg ikke huskede forkert

Det er NED-tasten der er ON/OFF (og reset fejl) tasten (hold inde i 10 sek.).
OP-tasten er til tvangskørsel af snegl.
Hilsen
Michael
PS. I øvrigt var det meget modvilligt at jeg forlod min nye ven, en iMac som jeg har fået i fødselsdagsgave af min dejlige kone

...der var dælme langt ned i kælderen

ah Michael. Du har ikke helt ret,men jeg har fundet de vise sten nu. Når den er stoppet på ned tasten så trykker jeg på op pilen indtil jeg kan hører blæser starter op. Der står stadigvæk stop taste i display men blæser og pumpe starter op. Så trykker jeg på pil ned og nu skriver den ventilere og optænding. Går lige og roder med noget fejl på motorudgang fordi min pumpe skyder min komp af når den stopper . Men det er en anden historie. Men pil op starter et eller andet men ikke optænding ikke på min Woody 6.69 . Start og stop er på pil ned. Når jeg har stoppet min med pil ned og vil starte den igen går den i kompressorrens istedet for optænding og i stop igen. Intil jeg prøver det lille nummer jeg lige fandt ud af for 10 min siden . Men pil op kan man holde inde indtil man bliver gammel. Den skriver ikke vent og optænding af den grund. :-)
MVH
Claus