Hej Jesper,
Ligesom der ikke findes dumme spørgsmål, er du heller ikke dum

Mit fyr starter ca. 2 gange i døgnet om sommeren for at lave varmt vand.
Det er jo afhængigt af størrelsen på VVB'en, forbruget og hvor meget man tillader VVB'en at falde i temp. før den skal opvarmes igen..
Hos mig er VVB'en på 100 l, setpunktet på VVB'en er 58
oC og diff er 5
oC.
Det giver som sagt ca. 2 opstarter i døgnet, typisk om morgenen og om aftenen, hvor der bades.
I perioder om sommeren hvor vi ikke er hjemme kører fyret typisk 1 gang i døgnet for at lave varmt vand.
I fyringssæsonen kører mit fyr hele døgnet, på nær en "køle pause" på et par timer om natten.
...og i overgangsperioden (efterår og forår) har fyret typisk 2 starter i døgnet for opvarmning (morgen og aften) og der bliver det varme vand typisk også produceret.
I gennemsnit faktisk lidt under 2 starter i døgnet

Med en baby kan det godt give lidt flere starter i sommerperioden, men det har jeg glemt alt om, mine "børn" er 17 og 21

Hilsen
Michael
Jeg springer lige på her også 
MHES Hvordan kan du nøjes med 2 om dagen om jeg må spørge, mit starter op når der skal bruges varmt vand. jeg har som sagt sat urstyring på vvb. med 3 tider morgen middag (har en lille baby
) og aften. med en periode på 3 timer, men hvis der bliver bruger vand vand flere gange i den tid periode så starter det igen 
er det mig der er dum
?