Hej Mark,
Super hvis du monterer en returføler

Gulvvarme, ja det tænkte jeg nok

...det er sandsynligvis årsagen til svingene i temperaturen/forbruget.
Gulvvarme med elektriske termostater (trådløse eller fortråede) giver disse sving i forbruget.
Årsagen er at gulvvarmekredsen jo enten er åben eller lukket, ikke som en radiator der er mere eller mindre åben.
Det medfører at forbruget bliver mere "digitalt" uden at det dog er noget problem.
Jeg "leger" selv med at styre temperaturen på blandesløjfen i henhold til forbruget, sådan at når gulvvarmekredsene kalder på varme i lange perioder, øger jeg temperaturen i blandesløjfen og når gulvvarmekredsene holder lange pauser, sænker jeg temperaturen.
Det gør at mit forbrug bliver mere udjævnet, men hold da k...

hvor har jeg logget mange data og justeret på min "blandestyring", for at opnå et brugbart resultat.
Hvem ved, måske bliver det en dag implementeret i en V10 styring

Mht. Teamviewer/stokercloud, så har jeg præference for stokercloud

...ellers skal min PC stå tændt og logget på i laaaang tid for at jeg kan gå ind når det passer mig.
Hilsen
Michael
Hej Michael
Ja, man kan se hvornår det varme vand har været i brug idag omkring kl 6-7 og så igen ved 11-12 tiden, det er nok her de store udsving findes. Jeg køre ingen VVB prioritering eller EL varme i beholder.
Jeg vil gerne tilsluttes stoker cloud- alternativt Teamview til den pc'er som fyret køre på?
Huset er udelukkende varmet op med gulvvarme. Det skal siges at en håndklædetørre er at finde også.
Jeg skal lige være hjemme for at aflæse retur temperatur, men det gør jeg senere.. Jeg får ude temperatur fra DMI og ikke fra en føler. Men jeg kan montere en retur måler idag eller imorgen.. 
Mvh Mark