Nyheder:

Følg NBE Production A/S på
Facebook, se hvad vi laver :-)

Hovedmenu

opstartsbesøg

Startet af Flunk, Nov 22, 2012, 10:56

0 Brugere og 1 Gæst læser dette emne.

Flunk

Hej

Jeg har taget fri fra arbejde i dag fordi jeg skulle have besøg af NBE til opstartsbesøg kl. 11.00
Der er endnu ikke sket noget, og jeg skal  snart tilbage til arbejde.
Hvad sker der for dem??

mbangsoe

Gi' ham et kald. Han er sikkert forsinket. Da jeg aftale opstartsbesøg, gjorde han meget ud af at sige, at tidspunket ikke kunne være præcist, så jeg skulle være lidt fleksibel.
Scotte 20 kW, chip 6.76, OPOP Blackstar 30
VVB-prioritet *2-vejs*
Trækstabilisator
Smedegaard Simflex 25-60 fast tryk, laveste setting
Opvarmer 400 m2 villa fra 1864 (to plan)
Onlinedata: http://www.holmbangsoe.dk/pillefyr og skyen: http://stokercloud.dk/dev/martinbangsoe.html

michael f

Det er ikke altid alting kører efter en snor.
Af og til sker det uventede, og så bruges der ekstra tid på en opgave.
Derfor er montøren af og til lidt forsinket. ::)
Har du ikke et nr på den montør der ringede til dig og aftalte en tid ?
Evt. kan du kontakte NBE  http://www.nordjysk-bioenergi.dk/
Tlf. nr. står nederst på siden.
Det kan være de kan finde nr. på montør der har kontaktet dig.
Best regards
Michael fra StokerCloud Support http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Flunk

Så har han været her :)

michael f

Og hvad fandt i ud af ?  :)
Best regards
Michael fra StokerCloud Support http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Kærsholm

Ja så er først problemerne starter. . .

Flunk

Det første jeg har bemærket er a Stokerkontrol ikke længere virker. Det er sikkert ikke hans skyld, men hvordan genopretter man forbindelsen?

michael f

I første omgang, sluk pc.
Tænd pc.
Så burde den finde Usb port under opstart.
Best regards
Michael fra StokerCloud Support http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Flunk

Har prøvet, virker ikke
Har tjekket alle ledninger OK

michael f

Best regards
Michael fra StokerCloud Support http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Flunk

Stokerkontrollen starter op uden fejlmelding om f.eks ikke fundet com port. men alle tal står på 0, og der registreres ikke noget.

Jeg mangler lige som en start knap.

michael f

Det lyder som om at der ikke er forbindelse fra pc til styreboks.
Normalt starter Stokerkontrol op, og efter et lille stykke tid kommer der tal på.
Har du trådløs forbindelse eller kablet forbindelse ?
Best regards
Michael fra StokerCloud Support http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Flunk


michael f

Hvilket resultat gav test programmet ?
Best regards
Michael fra StokerCloud Support http://www.nbe.dk/sadan-fungere-stokercloud/
Find manualer her https://www.nbe.dk/manualer-nbe/
Tekniske vejledninger https://www.nbe.dk/tekniske-vejledninger/

Flunk

Kablet skal demonteres og kortsluttes for at kunne køre testen?