Hmm . Tja jeg har samme problem i øjeblikket. Har i år valgt at kører 9 gr døgnet rundt i den store sal og når den kalder på varme så ligger mit fremløb nede på 50 gr indtil den slukker igen. Først derefter kan jeg holde temp.
Ved sgu ikke hvad jeg skal råde dig til. Men hvis du kunne finde en at bytte med tror jeg du vil blive mere rolig ,men om det er nødvendigt ?? Den kører måske mere på 100% men den kan holde temp oppe og vi får det næppe meget koldere end det har været de sidste dage så . Når man kikker på dine kurver så ligger du jo meget fint og det er ikke meget den dykker når den kalder på VV. Så den klare sig jo..
Men har du ikke vendt den på hovedet. Din retur er 99 gr :-)
Tidligere i tråden var du ellers sikker på at den har rigelig stor nok

Jeg tror nu lige den klarer skærrene, hvis ellers i har holdt varmen, og du mener at MAX forbrug, varme, bad og kulde har kulmineret, så har du den perfekte stoker til forholdene

Lad os følge den hen over weekenden, har i holdt varmen frem til midt i ugen hvor ydermurene bliver lunet lidt af naturkræfterne, så ville jeg beholde 16-24kw brænderen.
Nu krydser jeg fingre for at det holder, ellers må i jo komme forbi og få et varmt bad