Forfatter Emne: Hvor få man hjælp nå ens forhanderler ikke vil hjælpe  (Læst 3620 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Skatemus

• Top of the pop
  • Respekt optjent: +25/-33
Jeg har som sagt skrevt mange gange her inde på forumet til stor hjælp.problemet liger i at mit pillefyr ikke køre godt nok i form af nå det blæser vil det ikke osv, har kontaket den forhandler jeg har købt fyret af men forgæves hvor gå jeg nu hen?
Huset 168 kvm 2 plan 2 voksen 2 børn
Fyret 16 kw med 3 vejsventil med føler i vvb
v7 Styring.
Forbrug ca. 8 tons årliget
2 stk trækstabilsatore
http://www.stokercloud.dk/dev/sigurt.html

Offline xkfc

• Top of the pop
  • Respekt optjent: +176/-24
    • mit fyr
Sv: Hvor få man hjælp nå ens forhanderler ikke vil hjælpe
« Svar #1 Dato: Jan 07, 2013, 13:52 »
Det har du da vist også fået svar på, NBE har et optima besøg.

http://www.nordjysk-bioenergi.dk/sos-/opstarts-besoeg.html
Hilsen Kenneth
16kw Scotte V7, opop H418 24nov09 Herd: standart; Sommer; BB176, kompressor rens.
94' - 09' twinheat m20 85'
**2stk TRÆKSTABILISATOR** ;-)
200m2 23°/76m2 8-22° 1plan 1922 ca. 6 ton.
metro160combi + metro110combi
http://stokercloud.dk/dev/xkfcv7.html

Offline levi

• Top of the pop
  • Respekt optjent: +37/-7
« Svar #2 Dato: Jan 07, 2013, 14:19 »
Jeg har som sagt skrevt mange gange her inde på forumet til stor hjælp.problemet liger i at mit pillefyr ikke køre godt nok i form af nå det blæser vil det ikke osv, har kontaket den forhandler jeg har købt fyret af men forgæves hvor gå jeg nu hen?

Hvis du ikke får hjælp af den forhandler du har handlet med - så syntes jeg du skal fortælle hvem det er så fremtidige kunder er advaret!

MartinPedersen

• Gæst
« Svar #3 Dato: Jan 07, 2013, 14:24 »
Jeg kender ikke dit nabolag, men du har allerede fremhævet en stor, stor fejl ved dit system.

Du siger dit anlæg ikke kører godt når det blæser, med andre ord. Dit træk er ikke stabilt... ergo kommer dit fyr aldrig til at køre godt før du har fået det fikset.
Jeg synes du skal ringe til din skorstensfejer og fortælle at du har et problem med at få stabiliseret dit skorstenstræk og at dit fyr kører skidt når de blæser, og om han kan hjælpe. Han har uddannelsen til at kunne sige hvad der skal gøres ved din skorsten så trækket er stabilt.

Offline Randimol

• Top of the pop
  • Respekt optjent: +5/-1
« Svar #4 Dato: Jan 07, 2013, 15:43 »
Skulle vel ikke være Højlands vvs, for han er sgu en kæmpe klamhugger (undskyld sproget) Når man bliver snydt, har man en lidt klam fornemmelse i munden, og det sker desværre ret tit. Hvis du har noget på mail, eller bare noget i det hele taget på skrift, hvor du har gjort opmærksom på de fejl og mangler der er, så SKAL han lave det, sådan er loven. Bare sørg for at have det på skrift. Hvis du ikke har det, så skynd dig at sende ham en mail, med det hele. Efter 2 år er det forældet, og så kan du intet gøre. Hvis du gider, så tag kampen op  ;)
Randi.
P.S. nordjysk bio enegi er kanon, og giver altid en hjælpende hånd, dem ville jeg have været ilde stedt uden.
30Kw scotte. 30kw blackstar. 500l Pillesilo .Transportør fra 1000l tank. Styring V7. 160L VVB. 550 kvm bolig.