jeg har en scotte 6, så jeg skal jo have et stik for at komme i kontakt med min styring. Jeg mener bare det må da være muligt at lave noget software.
Hej,
Det er bestemt muligt. StokerKontrol kører allerede på Windows, Linux og Raspberry pi (også Linux men med arm processor), alle udgaver består af det samme kode (ihvertfald 99%) men har lidt forskellig opsætning.
Det samme gør sig gældende for Mac. De 99% vil køre, der mangler ca. 1%, mac er jo bare en Unix variant som ligner Linux når man dykker lidt ned i den. Nu har jeg ingen mac, og jeg er ikke sikker på jeg er klar til at få en endnu. Så hænger den lidt, jeg har heller ingen raspberry, men der var nogle der var/er så flinke at lade mig teste lidt på deres udstyr.
Er der nogle der har Mac og har lidt nørd i sig, så skal jeg gerne skitsere, hvordan StokerKontrol kan komme til at køre på den, man skal have godt styr på sin mac shell, og det har de færreste, mange ved vist slet ikke den er der, det er nok det største problem, det er min opfattelse at nørder ikke har mac, men det kan da være der sidder et par stykker, så er jeg frisk på at hjælpe.
Løsningen med at logge på StokerCloud via sin iphone/mac/ipad er mere elegant, så hold dig evt. til den.
Mvh. Jens