Først vil jeg bede jer alle have tålmodighed med mig - jeg spørger måske en del her, men jeg har ikke stor erfaring med pillefyr, så jeg søger oplysninger hvor der er nogen der ved noget

Er det bare mig eller er det ikke muligt at afstille en fejl på v10 via Stokercloud opkobling?
Jeg har min styring på nettet og hvis den f.eks. falder ud og melder 'ingen brændsel' (hvad den gør ofte af en eller anden grund selv om der er masser af brændsel tilstede) så kan jeg godt logge på Stokercloud og afstille alarmen - eller hvad der ser ud til det. For når jeg så efterfølgende vil prøve at tænde fyret sker der ingenting. Jeg kan så gå ud i fyrrummet og se at der står en fejlmeddelelse og blinker og før jeg trykker på den sker der ingenting.
Det er som om den fejlmeddelelse på selve touchen blokerer for al videre eksterne kontakt.
Det ville jo være smart om det virkede så man kunne nulstille og genstarte via sin smartphone.
- det smarteste ville selvfølgelig være om der ikke kom den fejl, men jeg har kvaliteten af de piller jeg har mistænkt for at stå bag. Jeg har købt andre som jeg begynder at prøve i næste uge. Om det er fordi pillerne er dårligt træ eller det er fordi de er så små at de løber tilbage i sneglen kan jeg ikke bedømme. Jeg tror at jeg vil prøve tricket med elektrikerrøret.