Tja, der står ordret at Allan (Hedestoker) kun sælger RTB'en med montering.
Det betyder jo så at Allan (Hedestoker) har beslutte at de (Hedestoker) ikke vil sælge RTB'er til "gør det selv" folk 
Jeg kan langt hen ad vejen godt forstå Allan, RTB er tiltænkt at kunne klare sig selv uden jævnlige tilsyn.
Det kræver jo selvfølgelig at alt er korrekt lavet og justeret fra starten.
Den lille detalje at man ikke kan se ind til forbrændingen gør det jo vanskeligt for en "gør det selv mand" at lave en korrekt justering. Det er jo nok de færreste der selv råder over en røggasanalysator som kræves til det job 
Ligeledes kan RTB'en køre meget langt ned i kedeltemperatur og det kræver noget viden/erfaring at sikre at det ikke giver problemer ked kondens mm.
Måske vil RTB med tiden kunne købes hos Allan (Hedestoker) til "gør det selv folk", hvem ved ?
...men lige nu har Allan altså valgt den "sikre løsning" og melder det klart ud, hatten af for det 
Hilsen
Michael
Der står nu ordret
Sælges kun med montering af autoriseret RTB Montør 
/Frank
PS.
Mon ikke det http://www.readytoburn.dk/garanti.html er forklaringen.
Rigtigt, jeg valgt kun at sælge den med montering og det er der flere grunde til at jeg har valgt.
Garantien er en af grundene til det.
En anden ting er at RTB fyret, hvis det skal køre optimalt er nød til at blive 100% monteret korrekt og indstillet efter røggasanalysator (Testo) noget de færrest har adgang til.
Sælger jeg det som et gør det selv fyr, ved jeg næsten der komme mange problemer med installationer der ikke er udført korrekt, fejlindstilling osv. noget jeg helst vil være fri for:)
Når vi montere det er jeg sikker på at det er gjort korrekt og alt er som det skal værre, og det er ikke uden grund at NBE har valgt at afholde Kursus omkring RTB fyret, der er mange nye ting
der spiller ind ved en sådan ny type kedel som denne, ting som man ikke har behøves at bekymre sig om på Blackstar.
Bedste hilsner
Allan