Forfatter Emne: Min pillepusher har lukket biksen  (Læst 8904 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lund dk

  • Gæst
Min pillepusher har lukket biksen
« Dato: Aug 31, 2014, 14:03 »
De sidste år har jeg fået stampemøllens træpiller leveret til 1850 kr på adressen ved 7 paller, nogen der kender en her i midt/vest jylland der leverer gode piller til gode priser?

Offline xkfc

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 4447
  • Respekt optjent: +168/-24
    • mit fyr
Sv: Min pillepusher har lukket biksen
« Svar #1 Dato: Aug 31, 2014, 15:30 »
Mig bekendt har stampemøllen da ikke lukket. Men 1850kr lyder lidt billigt for deres piller, er det sådan el "lokal" aftale med piller der kommer fra tyskland som er slut?

Vi er 3 der har slået os sammen, det passer med at vi napper et træk piller fra stampemøllen 24t og fordeler dem mellem os, i år er de endt på 1700kr pr ton incl fragt, og ja, jeg ved godt at der ikke er et ton på pallen, men det er der taget højde for.

Så prøv at komme ind i sådan et samarbejde, så kan det nok ikke gøres billigere.

Kenneth
Hilsen Kenneth
16kw Scotte V7, opop H418 24nov09 Herd: standart; Sommer; BB176, kompressor rens.
94' - 09' twinheat m20 85'
**2stk TRÆKSTABILISATOR** ;-)
200m2 23°/76m2 8-22° 1plan 1922 ca. 6 ton.
metro160combi + metro110combi
http://stokercloud.dk/dev/xkfcv7.html

Lund dk

  • Gæst
Sv: Min pillepusher har lukket biksen
« Svar #2 Dato: Aug 31, 2014, 17:50 »
Mig bekendt har stampemøllen da ikke lukket. Men 1850kr lyder lidt billigt for deres piller, er det sådan el "lokal" aftale med piller der kommer fra tyskland som er slut?

Vi er 3 der har slået os sammen, det passer med at vi napper et træk piller fra stampemøllen 24t og fordeler dem mellem os, i år er de endt på 1700kr pr ton incl fragt, og ja, jeg ved godt at der ikke er et ton på pallen, men det er der taget højde for.

Så prøv at komme ind i sådan et samarbejde, så kan det nok ikke gøres billigere.

Kenneth

Næe men det har min pusher.

Offline Lund-Lemvig

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 634
  • Respekt optjent: +8/-0
Sv: Min pillepusher har lukket biksen
« Svar #3 Dato: Aug 31, 2014, 17:54 »
Endelig kan jeg logge ind på min egen profil, pusheren jeg fik fra havde piller med hjem når han kørte syd på med andet, men 1850 var prisen de sidste par år
Biomax 16 fyrbøder

Offline Magnus1234

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 4
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Min pillepusher har lukket biksen
« Svar #4 Dato: Sep 08, 2014, 18:12 »
Jeg bor personligt på sjælland og handler hos http://www.faurkilde.dk/, men tror også at de leverer til Jylland  :). Men det kommer jo lidt an på hvilke træpiller du leder efter, og hvilken kvalitet de skal være i. Jeg fyrer selv med Vida træpiller efter at have prøvet både german pellets, varga og et par andre, og synes selv at jeg får dem til en god pris  ;D