Forfatter Emne: Vanvittig billigt Heatlets - og så den kvalitet! 1.700,- pr. ton inkl. Levering  (Læst 8198 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Fyrster

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 1
  • Respekt optjent: +0/-0
jeg har lige tilmeldt en gruppe på et ny hjemmeside som hedder "fjernet" her har jeg tilmeldt mig et køb af "Heatlets" Fra Verdo som jeg tidligere har fyret med og som de fleste sikkert ved er top kvalitet.

Det som gjorde forskellen for mig er helt klart prisen. 1.700,- for 1000 kg inklusiv levering. Det har jeg aldrig set så billigt før og slet ikke den kvalitet.

Jeg må sige at ideen er smart og vil klart opfordre medlemmerne herinde til at tilslutte sig det gruppekøb - levering over hele landet og hvem ved hvis vi kan få samlet nok mennesker kan prisen måske komme endnu længere ned.

Var måske lidt skeptisk da man skal registrere sig med kreditkort, men der står klart og tydeligt i deres handelsbetingelser at de ikke trækker penge før handlen er effektueret, og det har da holdt indtil videre, de skriver også de samarbejder med Deloitte og Nordea så mon ikke der er styr på den del.

Gruppekøbet udløber den 30/6 så lad os se hvor mange vi kan få tilmeldt inden da.

Her er linket til købet. "fjernet"

Jeg har regnet lidt på det og hvis vi kan få det til den pris kan jeg personligt spare ca. 30% på mit energibudget....det ville da pynte.

Med venlig hilsen

Den forventningsfulde
« Senest Redigeret: Jun 28, 2015, 10:34 af Jannich »

Offline Ole S

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 1088
  • Respekt optjent: +25/-4
Fyrster har du noget tilhørsforhold til firmaet, siden du ligefrem opfordrer folk til at tilmelde sig.

Kan godt være jeg er gammeldags, men de får sgu ikke mit dankortnr, jeg synes det ser mig noget uldent ud. En masse holdingselskaber der står bag???

Du nævner selv prisen, den er nu ikke vanvittig billig, som du skriver. Lige pt kan man få leveret kendte pillemærker til 1800 kr pr ton, bla fra pillemadsen, et anerkendt firma i branchen.
« Senest Redigeret: Jun 19, 2015, 21:56 af Ole S »
Mvh Ole S.

RTB10 vers.7 150l. vvb
105 kvm plus 40 uisoleret værksted

Offline Oldgaard

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 363
  • Respekt optjent: +38/-1
  • Scotte 16kw + Blackstar kedel 1016 : version 13
    • Fyret online
Hvis jeg tager fejl så meget undskyld, men når jeg ser sådan et indlæg, så kigger jeg gerne på hvornår personen bag, har registreret sig

hmm

Dato for registrering:
    Jun 18, 2015, 21:18

indlæg : Jun 18, 2015, 21:23

Helt ærligt, så lugter det rigtig meget af spam/reklame for sin egen side!!!
Scotte 16 kw V 13
Blackstarkedel BS1016 ( og den har ekstra skamolplade i toppen ;) )
Kompressorrens,flowmåler,siloføler
250kvm bolig middel isolering :(
https://stokercloud.dk/v3/#/34094/main-page
http://guide-udendorstemp.tk