Hej Alle
Jeg er ved at installere vores nye pillefyr, et Scotte 16KW med version 7 styring. Det er første gang jeg roder med sådan noget, men jeg kan se herinde at I ret gode til at svare på dumme spørgsmål også :-) Jeg er kommet til overkogssikringen og her er jeg rendt panden mod den første mur.
Jeg har to spørgsmål:
1. Styringen er leveret med en monteret ledning til overkogssikringen. Der er tre ledere: brun, blå og gul/grøn. Det burde være lige til, men det undrer mig at der er strøm på både den brune og den blå og det uanset om de er samlet eller adskilt

Jeg tænke så at de måske er monteret forkert fra fabrikken, men umiddelbart udfra diagrammet så sidder de som de skal, nemlig der hvor der står "TEMP." i klemmerne 7 (C) og 8 (T2). Jeg troede at der kun skulle være strøm til den ene leder og at sikringen skulle tage hovedstrømmen til hele styringen når den slår fra, men den har umiddelbart ingen effekt. Hvad er det jeg misforstår?
2. Jeg kan ikke få sikringen til at slå fra. Jeg har haft den i kogende vand uden held. Jeg tænke så at den måske kunne være slået fra og skulle aktiveres, derfor trykkede jeg HÅRDT ind på den røde knap, uden resultat. Desuden er der strøm i klemmen "2" når jeg har strøm kun til "C". Det er en sådan:
http://www.hedestoker.dk/info_3692_overkogssikring_inkl_dykrr_1_og_2.htmlMvh John