Hej hej, min kone skulle teste julelyset den anden dag, det fik hfi relæ til og slå fra i huset, da hun havde gjort det et par gange var der pludselig ikke længere liv i styringen på vores 10-12 år gamle biocomfort

Der er lys i displayet, men ingen tekst, det ser ud som om det flimrer lidt på skærmen.
Jeg har set efter om glassikringen var gået, det var den ikke.
Jeg har prøvet og slukke for strømmen, for og tænde igen imens jeg holdt reset inde, det skete der ik noget ved heller.
Så er en ven kommet forbi med en styring han havde liggende, men der var et andet stik på til brænderen, så vi prøvede og skifte alle mine kabler med over på hans styring...
Og deeeeeet er vist ikke gået så godt

Den lever, den hælder piller i brænderen ved opstart, meeeeeen el-tænderen blir ikke varm og blæseren kører ikke...
Til gengæld får motoren til den interne snegl lidt strøm under optænding, så det lyder som om den spiller en lille melodi for os

Så puuuh, hva gøh æ no?
Hvor i styringen kan jeg se hvilken type styring jeg har?
Og er der mon nogen mulighed for at jeg som menig mand uden de store kendskaber til el (endnu) kan læse mig igennem et diagram og måle mig frem til hvordan(hvis muligt) at ledningerne skal placeres korrekt for og få skidtet til og virke?
Og HVEM i det Sønderjyske vil i anbefale man kontakter når alt brænder på og konen´s tålmodighed slipper op?
Mvh
Lars