Forfatter Emne: HJÆLP  (Læst 6281 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mrjensen1984

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 6
  • Respekt optjent: +1/-0
HJÆLP
« Dato: Jan 03, 2016, 13:35 »
Hej jeg er ny her på siden. Har haft mit fyr i snart 2 år men har aldrig rigtig fået det til at køre ordentligt.  Det er et black star med scott 10 kW brænder. Mit spørgsmål er om der er nogen her inde der har helt styr på sådan et setup som evt vil køre ud og hjælpe mig med mit? Jeg vil selvfølgelig godt betale for hjælpen.. mit forbrug på træpiller er steget voldsomt de sidste pr måneder. Bor i Østjylland lidt uden for hammel som ligger i mellem Århus og Viborg
« Senest Redigeret: Jan 03, 2016, 13:37 af Mrjensen1984 »

Offline xkfc

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 4447
  • Respekt optjent: +168/-24
    • mit fyr
Sv: HJÆLP
« Svar #1 Dato: Jan 03, 2016, 14:02 »
Hej Mrjensen1984   Og velkommen til  :)

2år... det er sørme sent at du melder dig på banen hvis fyret kører dårligt  ;D men herre gud, så er det jo bare at få det justeret.

Hvis du vil have folk ud og justere fyret har NBE et Optima Besøg man kan tilkøbe, men jeg kan kun anbefale dig at gøre det selv, det er slet ikke svært og så er du meget bedre rustet hvis der skulle ske noget uventet.

Hvis du vil lære det selv så er det bare at liste alt information op, bedst er at gøre det i din profil, så slipper du for at assistancen skal spørge hver gang du stiller et spørgsmål.
Det er vigtigt at vide:
Kedlen
Styringen herunder chip eller software version
Stokercloud eller Stokerkontrol
Husets størrelse samt isoleringsgrad og fyrets placering
Antal brugere
Trækstabilisator
Årligt pille forbrug

Det er nu ganske normalt at pilleforbruget er meget større nu end for 2mdr siden i november bruger jeg ca. 650kg og januar omkring 1100kg

Jeg vil også anbefale dig at skrive i "Boink, Scotte, Woody, Biocomfort, RTB" tråden i stedet for "Stoker" så er du sikker på at de rigtige folk læser med. ;)

Hilsen Kenneth
« Senest Redigeret: Jan 03, 2016, 14:06 af xkfc »
Hilsen Kenneth
16kw Scotte V7, opop H418 24nov09 Herd: standart; Sommer; BB176, kompressor rens.
94' - 09' twinheat m20 85'
**2stk TRÆKSTABILISATOR** ;-)
200m2 23°/76m2 8-22° 1plan 1922 ca. 6 ton.
metro160combi + metro110combi
http://stokercloud.dk/dev/xkfcv7.html