Har lige kigget dine billeder igen og forstået hvad du mener.
Det er forskellen mellem frem og retur du kigger på og den kan du desværre slet ikke bruge, når du ikke kender flowet.
Hvis ellers begge fyr, kører ordentligt er hans flow bare en 1/4 af dit, så går det regnestykke fint op.
Dit fyr 5 grader 15,7kW flow udregnet = 2700L/h
Hans fyr 12,2 grader 8,6kW udregnet = 610L/h
2700L er ikke rigtig praktisk realistisk med en 25-40 eller 25-60 pumpe og slet ikke på 7-8W.
Men da dit fyr ikke er varmt, skal du fratrække energien der mangler i kedlen, dvs at dit fyr arbejder ekstra for at få hævet kedeltemperaturen med de sidste 4 grader. Din kedel indeholder vist 57L vand, så en opvarmning på feks. 15 grader svarer til 1kWh og den skal med. Hvis det samme gælder dit hus, at kedelvandet her også er bagud, bliver regnestykket endnu større. Men du kan bare skrue lidt ned for din shunt, så bliver dit billede også "kønt"!
Jeg troede dit hus var 140m2, men det er jo 300m2. Jeg har 600m2 og har de forrige 3 dage brugt 88-91kg/døgn, samt 2-3 kurvefuld brænde.
Update:
Nu har jeg kigget på dit fyr på stokercloud og tænker at din shunt er en hane, for din retur, ser rimelig ureguleret ud og så bliver sammenligningen da først helt i hegnet.