Hej,
Jeg har siddet og kigget en del på posts herinde og på forskellige af jeres setup på stoker cloud. I har alle en ret høj sneglydelse, sådan i stil med 1.700 - 1.850 gram.
Min egen snegl yder omkring 850 gram (var i sidste måned helt nede på 720 gram), hvilket jo er noget mindre. Er det noget jeg skal være bekymret for? Kan min eksterne snegl mon skrues op?
Jeg kører BS1016 på 20KW og har lige under 300 m2, så der ryger jo noget igennem,hverken den interne eller eksterne snegl står stille føler jeg

Jeg går ud fra at pille kvaliteten har noget med vægten at gøre også?
Jeg har for sjov vejet en såkaldt 16 kg. sæk, den vejer lige under eller omkring 15 kg.
Da jeg skiftede fyr i 2012 mener jeg at kunne huske en væsentlig højere sneglydelse (omkring 1.500 gram eller sådan noget).
Jeg har i øvrigt prøvet med 2 forskellige vægte, den ene er sådan en pille vægt med krog, den vejer ca. 70 gram lavere end min køkkenvægt. Men det er jo i småtingsafdelingen.
P.s. Jeg har ingen problemer med at holder frem og tilbageløbs temperatur syntes jeg. Jeg kører på 70 grader i kedlen, +10, -5
/Kenneth