Forfatter Emne: Stoker Kontrol 1.75  (Læst 4715 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline mikzz

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Stoker Kontrol 1.75
« Dato: Feb 22, 2009, 16:43 »
Hej

Jeg har endelig fået sat mit fyr til pc'en og det virkede næsten fra første færd.

Nu har den kørt siden igår kl 17 hvor jeg også har fået den til at smide stats op på nettet. Dog er den idag begyndt at uploade index.html som en fil på 0 kb.

Derved kan jeg jo ikke se noget på siden.

Jeg har tjekket om maskinen via fange sitet via ftp -> Kan den godt
Jeg har haft maskinen genstartet, men hjælper heller ikke.
Jeg har tjekket om det hjælper med PASV overførsel, men heller intet positiv resultat.

Jeg har den kørende på en Windows XP Pro maskine hvor der ikke kører andre services end Stokerkontrol 1.75 og Teamviewer til remote adgang.. (gider ikke rende ud til fyret for at lave ændringer)

Nogen der har nogle forslag til hvordan jeg får sparket den igang igen??

http://support.mikzz.dk -> Her ligger mit site...

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Stoker Kontrol 1.75
« Svar #1 Dato: Feb 22, 2009, 16:57 »
Hej

Jeg har endelig fået sat mit fyr til pc'en og det virkede næsten fra første færd.

Nu har den kørt siden igår kl 17 hvor jeg også har fået den til at smide stats op på nettet. Dog er den idag begyndt at uploade index.html som en fil på 0 kb.

Derved kan jeg jo ikke se noget på siden.

Jeg har tjekket om maskinen via fange sitet via ftp -> Kan den godt
Jeg har haft maskinen genstartet, men hjælper heller ikke.
Jeg har tjekket om det hjælper med PASV overførsel, men heller intet positiv resultat.

Jeg har den kørende på en Windows XP Pro maskine hvor der ikke kører andre services end Stokerkontrol 1.75 og Teamviewer til remote adgang.. (gider ikke rende ud til fyret for at lave ændringer)

Nogen der har nogle forslag til hvordan jeg får sparket den igang igen??

http://support.mikzz.dk -> Her ligger mit site...

Hej Mikzz

Det ser ud til at virke nu? Ellers er tricket typisk at slå passiv FTP til, checke at der er plads nok på serveren du uploader til og så er det set et par gange at man er nødt til at slette index.html filen som er set blevet skrivebestyttet af webserveren. Hastigheden skal også være så tilpas hurtig at den kan nå at uploade filerne på 20 sekunder (er par tekstfiler og et par billeder).

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline mikzz

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 2
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Stoker Kontrol 1.75
« Svar #2 Dato: Feb 28, 2009, 08:28 »
Mange tak, det er ganske korrekt at det nu virker..

jeg kunne ikke få den igang af sige selv, så jeg kopierede de lokale filer op på FTP, hvor Stokerkontrol selv gik igang med at holde dem aktiveret.

Mik