Forfatter Emne: Keramisk eltænding spøger.  (Læst 7218 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Keramisk eltænding spøger.
« Svar #15 Dato: Jul 01, 2016, 15:20 »
Jens:
Har nu prøvet at have slukket helt for anlægget i en time. Der er ikke spænding på når jeg sætter strøm til igen. Men igen så snart jeg går ind i manuel udgang menuen tænder den op. (uden jeg tænder for den i menuen)
Går jeg ud af menuen slukker den igen.

Ved optænding fortsætter den stadig med at køre efter fyret når 50% effekt, men det ser ud som om den "drosler ned" til at køre noget der ligner 25% ...men det kan også være blæseren der køler den ned så det ser sådan ud.

Så alt er som før jeg prøvede at slukke helt.

Ja, det lyder som om den skal ind til reparation/ombytning.

Hvis der er garanti på den, så har de fleste grossister en ombytningsordning, så du har en lånestyring imens du venter - er det din forhandler der siger at du skal vente 3-4 uger? Eller er det noget du regner med?

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline Sbuchard

  • Øvet
  • **
  • Indlæg: 22
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Keramisk eltænding spøger.
« Svar #16 Dato: Jul 02, 2016, 10:09 »

Ja, det lyder som om den skal ind til reparation/ombytning.

Hvis der er garanti på den, så har de fleste grossister en ombytningsordning, så du har en lånestyring imens du venter - er det din forhandler der siger at du skal vente 3-4 uger? Eller er det noget du regner med?

Mvh. Jens
Begge dele, forhandleren mente at det godt kunne tage noget tid, for han havde prøvet det før.
Og så er det er baseret på tidligere erfaring med Sanistål og reklamationer fra mig selv.
Jeg har snakket med ham sådan ansigt til ansigt, og vi er nu enige om at jeg skal holdes skadesfri... udover altså lige at skulle gennem hele opsætningen igen.

Havde håbet det kunne fixes ved at sætte den over på en anden udgang gennem styringen, men det lader sig vist ikke gøre sådan rent teknisk.
 ???
Woody 10Kw Blackstar mini.
V.10 styring
160 kvm opvarmet "medium isoleret"
http://www.stokercloud.dk/dev/sbuchard.html?