Hej alle
Har været udenbys i dag, hvilket er årsagen til min manglende respons. Beklager den manglende tekniske indsigt og ditto forklaring, men det har en årsag.... jeg er ikke så tålmodig med ting, der ikke bare fungerer

Jeg forsøger her at forklare lidt og sætter ligeledes fotos ind.
- Fyr og silo står i mindre kælderrum. Jeg har sommeren over kørt uden VVB, da jeg har haft fyret slukket (som jeg plejer). Jeg har stadig ikke (grundet nævnte problemer sat fyret til at varme VVB)
- Temperaturen i fyret svinger mellem 58-70 grader, men jeg kan simpelthen ikke få den op over 17 % i drift.
- Flammen svinger mellem 10-15 % - sætter jeg den til fx 50 %, så går fyret ud.
- Der er påsat en temp-måler på vand-varme, der siger ca. 50 grader
- Der er ligeledes en temp-måler på det vandrør, som går fra kælderen og op - og den siger 40 grader.
- Fyret har ikke vejrstyring og jeg aner ikke hvordan jeg skal koble den til Stokercloud, men kan ikke se et LAN-stik nogen steder.
- Jeg har vejet af flere gange.
- Aner ikke hvilken styring, jeg har. Hvor ser jeg det?
Det lyder rigtigt, at der er noget i vejen med at få pumpet vandet rundt, men hvorfor f.... skulle jeg så ikke alligevel få driften op i %? Da jeg tændte for fyret i starten af okt, var der fuld skrue på - nærmest for meget. Og så går det pludselig død... (døende).
Har nu sat skorstenstræk til 0, men har ikke ændret på blæser i lav-midt-høj ud fra devisen om, at de står hvor de har stået, siden jeg fik installeret fyret. Der sker ikke en s....
Fra en desperat mand, der ikke aner sine levende råd....