Forfatter Emne: Kan ikke længer uploade til web ?  (Læst 19765 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hangaard

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 183
  • Respekt optjent: +2/-0
Kan ikke længer uploade til web ?
« Dato: Jun 01, 2009, 11:41 »
Hejsa,

Jeg kan ikke længre få min sun comfort v.1.03 til at uploade data til min web server, nogen der har en ide til hvad der kan være galt ? har ikke ændret på noget så det undre mig lidt..
www.great-dane.dk/sun

Mvh
Søren
« Senest Redigeret: Jun 01, 2009, 11:42 af Hangaard »
Vh.
Søren Andersen
Easypell 32Kwh, 18kvm solfanger +60rør samt 8,19Kwh solceller

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Kan ikke længer uploade til web ?
« Svar #1 Dato: Jun 02, 2009, 16:26 »
Jeg kan ikke længre få min sun comfort v.1.03 til at uploade data til min web server, nogen der har en ide til hvad der kan være galt ? har ikke ændret på noget så det undre mig lidt..
www.great-dane.dk/sun

Hej Søren

Har du mulighed for at slette filerne på dit webhotel? Vi har før oplevet de er blevet "låst" så de ikke kan overskrives, en sletning løser det så.

Vær også sikker på at der er ledig plads på webhotellet.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline Hangaard

  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 183
  • Respekt optjent: +2/-0
Sv: Kan ikke længer uploade til web ?
« Svar #2 Dato: Jun 03, 2009, 14:05 »
Hej Jens,
Det hjælper ikke at slette filerne, jeg har enda prøvet at smide det på en anden server, dette hjælper heller ikke..
Jeg kunne jo prøve at geninstaller programmet, men vil jo helst ikke smide de data væk, ved du hvilke filer man skal tage backup af ?

mvh
Søren
Vh.
Søren Andersen
Easypell 32Kwh, 18kvm solfanger +60rør samt 8,19Kwh solceller

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Kan ikke længer uploade til web ?
« Svar #3 Dato: Jun 03, 2009, 17:06 »
Det hjælper ikke at slette filerne, jeg har enda prøvet at smide det på en anden server, dette hjælper heller ikke..
Jeg kunne jo prøve at geninstaller programmet, men vil jo helst ikke smide de data væk, ved du hvilke filer man skal tage backup af ?

Hvilken Internet udbyder benytter du? Du kan evt. prøve at krydse af i "Brug passiv FTP", det gør det lidt nemmere at komme igennem evt. firewall. Du kan også prøve at tjekke reglerne i din firewall om programmet er blokeret. Det tyder på at det er sådan noget du er ude for.

Vedr. backup så skal du tage en kopi af mappen "pillefyr" i c:\programmer\stokerkontrol (standard installation). Hvis du kører Vista/Windows 7 er det ikke helt nok.  Kig evt. her http://www.stokerkontrol.dk/index.php?page=faq&lang=dk

Men jeg er stensikker på at det ikke ændrer noget at geninstallere, du skal finde fejlen et andet sted og det er formentlig noget firewall der af uransagelige årsager har blokeret den, evt. efter en automatisk opdatering.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)

Offline teksup

  • Begynder
  • *
  • Indlæg: 8
  • Respekt optjent: +0/-0
Sv: Kan ikke længer uploade til web ?
« Svar #4 Dato: Apr 04, 2010, 21:40 »
Hej Hangaard

Jeg havde også samme problem med min opsætning af ftp server indtil at jeg satte det lille flyeben som vist på billedet det gør at den slipper nemmere igennem til din server.

Jeg har sendt redigerede tegninger til sunkontrol 1,0-1,31 som kan downloades når næste opdatering bliver lagt på serveren www.stokersoft.com