Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej Hald, snegl-minimum, 5 gram til 10 gram. Det kan jeg ikke finde i min styring!
Citat fra: michael f efter Dec 15, 2016, 16:55 Ja Den giver 10g hver gang at den kører.Den portion fordeles så af intern snegl.Stadigvæk giver 6 gange i minuttet a' 10gram da 3,6kW 6*10*60=3600gram, som vi deler med 1000, og så fremkommer 3,6kW. Og så er det jo ligegyldigt hvordan intern snegl fordeler mængden den får.Ellers er styringen nød til at køre færre gange i minuttet, eller dosere mindre end 10gram
Ja Den giver 10g hver gang at den kører.Den portion fordeles så af intern snegl.
Hej xkfsDe gl. styringer v6 kørte 6 gange i minuttet på intern snegl nu køre de 3 gange (standard tal ) ½mylund
Citat fra: ½mylund efter Dec 15, 2016, 20:18 Hej xkfsDe gl. styringer v6 kørte 6 gange i minuttet på intern snegl nu køre de 3 gange (standard tal ) ½mylundDet ved jeg helt sikkert at det ikke kan passe, jeg har haft 2 chip, og de kørte én gang hvor de startede sammen med ekstern snegl, og kørte længere så intern snegl var nærmest tømt, og så har jeg haft en hvor intern snegl pulserede noget nær konstant.
Jeg skal huske at nævne, at min opdatering er version 7,0467. Jeg har ikke turde opdaterer, af frygt for at der går helt ged i fyret..