Jeg kan sku ikke finde hoved og hale i iltstyringen, og synets dælme det er underligt at den ændrer på pille doseringen uden at ændre på tallet til autoberegneren og medregne det i forbrugsgraferne.. Så er kampen for at få faktisk forbrug og styringen overens, totalt tabt på forhånd, det er jo ikke engang vejledene.
Med iltstyring burde det jo sådan set være plyk ligegyldigt hvilket tal man putter i autoberegneren, når den selv retter det til.
@michael f
Jeg syntes godt nok ikke din tone er helt i orden, jeg har det bedst med saglighed.
De fleste gange anbefaler jeg folk at følge jeres vejledning, for den kan fint anvendes, men når der er nogen der er vokset og fået forståelse for systemet, og gerne vil lidt ud over manualen, så er det min holdning at der også skal være plads til det. I den tid jeg har været med, er det lige netop det der har fået NBE til at gro, selv skøre indfald kan måske danne grobund for en genial løsning.
Jeg mener selv at jeg er god til at beklage når jeg har taget fejl, og gør alt for at vende tilbage med en undskyldning.
Og ang. hvad man læser på forum, ja så er det desværre modtageren der skal sortere i skidt og kanel, har man det svært med det, må man jo ty til manualen.
Der var f.eks. engang en der påstod at et enstrengs-system virkede ved lagdeling, fremløbet øverst i røret og returen nederst i røret, det virkede fint da varme jo stiger op, og kulde falder ned.

JovJov man kan læse mange spændende i et forum

Uanset om jeres afvejninger passer, i er tilfredse med det som det er, eller i er bedøvende ligeglade.. kan i så ikke have et rigtig godt nytår, og slappe lidt af, der er jo kun få timer til palaveret starter i det nye år

N.B.
Naturligvis er der også en kæmpe NytÅrs hilsen til vor store fader NBE, der har skænket os disse fantastiske skabninger.