Hej I Stokerforum
Starter lige med en stor tak, for uden dette forum, var mit nye blackstar mini(scotte-woody aner ikke hvad jeg har købt) blevet kastet efter en "bestemt" vvsfirma som just har installeret dette!
Vi starter med, at fyret ikke bliver varmt (42grader) VVS manden kommer 2 gange efter monteringen, men det hjælper lige fedt, i mellemtiden af de 2 besøg forsøgte vi os med alle funktioner på displayet

Bare for at gøre et eller andet.... Efter 1 1/2 døgn blev jeg så gal at jeg læste en hel del her inde.....
Blev nu klog på at der var noget som hed afvejning, hvilket jo, set i bakspejlets klare lys er vigtig...... BINGO nu får vi endelig varme efter 2 døgn og 1. afvejning. så langt så godt!
Har læst en del herinde, plus brugsanvisninger og forklaringer kan være svære at forstå, når nu man intet begreb har om et pillefyr, nøjagtig derfor var der jo bestilt en VVSfirma til at installere det!
VVS manden (som vi har konstateret tilsyneladende ikke kender produktet) bliver ydermere konfronteret med at displayet vender på hovedet, hvilket han ikke ved, hvad han skal gøre ved, jeg har en ide om det er en simpelfejl? Måske nogen herinde ved noget ?
Har dd en del sorte piller i askeskuffen, hvilket jeg også kan læse mig til, ikke er helt optimalt, men satser på at de er fra opstarten, hvor alt var indstillet forkert!
Jeg kan samtidig læse herinde, at der en del flere indstillinger som jeg skal være opmærksom på, men jeg er sgu lidt i tvivl om hvor jeg skal starte!
Har nu, efter tømning af askeskuffe, en 2. afvejning (hvor jeg gik fra 420 til 390g) og oprettelse på stokercloud, måske fået styr på det........
MEN tænker på om der sidder en derude bag skærmen, så måske gad at kaste et blik på om jeg er helt gal på den ?
Mit brugernavn på stokercloud er jberntsen
På forhånd tak og mange hilsner Rikke