Jeg blev lige nysgerrig, så kiggede i din log.

Prøv at læse alle de gode råd du har fået i denne tråd. Du vælger stadig at overhøre dem alle og laver en gang håndholdt fyr justering igen. Nogle få minutter efter du har opdateret.
Jeg har aldrig stillet blæsertal Pga. en opdatering og vi kan lige prøve en håndsoprækning om andre har?
Så længe du ikke følger vores råd og bliver ved med at vende tilbage med de samme problemer, har jeg svaret på din overskrift. At det er det du gør galt.
Sidste 2 råd jeg gav var at opdatere (for at løse dit problem med regulering efter VVB) og læne dig tilbage og nyde varmen.
Du opdaterede, men undlod at læne dig tilbage og nyde varmen. Derimod stillede du vildt på fyret (håndholdt) og valgte så at nedgradere. Jeg vil gå så langt som at sige at det er spild af din og desværre også vores tid. Så derfor vil jeg vælge ikke at svare yderligere i denne tråd.
Så også at du opdaterer afvejningen uden at lukke ned og veje af og stiller så blæseren samtidigt. Dvs. du roder med adskillige parametre samtidigt, uden at få resultatet fra en eneste af dem, før du stiller på noget mere.
Torben så forstå det dog - den metode virker ikke!!!!!!!