det skulle vel aldrig være bla. en lupo 
Nu har jeg jo samme navn her som andre steder, så jo, det er Lupo, dog Lupoèr der er chiptunet/optimeret fornuftigt.
De gamle spande nickèt udspringer fra har absolut ingen chip, ingen turbo eller andet pis, just real power

og ja ideen fin (jeg ser bare nogle fejltilslutninger af bla. større kompressorer ;-) ) også selv om der laves en udgang med selvstændig alm relæ.
Jamen jeg tænker det også er nemt at komme ud over. Det er da bare en sikring I, så er den løst, og for ikke at skulle ændre på printlayout osv. kunne "man" da bare lave et udvidelses print med et relæ, så var det det.
Når, når det så er sagt snakkede jeg med min nabo. Han har en næsten ny scotty også med kompressorrens.
Det er aldrig kommet til at virke ordentligt og er derfor ikke tilsluttet.
Sjovt nok er den, kompressoren, også utæt så jeg er ikke den eneste der døjer med en kompressor der bruger strøm i "standby"
Så ud af 30.000 anlæg med kompressorrens har vi så de 2 der har problemer med utætte kompressorer.
Det lyder ikke så sandsynligt, så jeg vil tro der står nogle rundt omkring og fyre strøm af fordi "sådan er det jo" og egentligt er jeg helt ligeglad med strømforbrug.
Jeg har, kva. solceller på taget "fri strøm" så det er mere irritationsmomenter over det ikke er smart, bare dumt, den ikke er styret.