Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Citat fra: xkfc efter Mar 04, 2018, 14:11 Citat fra: ½mylund efter Mar 04, 2018, 10:08 Ja måske lytter de men nu læser de også mission accomplished Tror jeg nu ikke, men det er ganske naturligt at de sorterer i alt indkomne, og så skal det jo vurderes om de syntes det er lige så vigtigt som vi gør Jeg syntes jo at mine 2 VVB' er sindsygt vigtige Men jeg har jo klaret mig selv, og fået min IHC controller til at klare de 2 VVB'er, og den kunne såmænd fint klare " service stop" også, men for nemhedsskyld har jeg dog et ur på EXT.Når jeg skal være ærlig (og det skal jeg jo) bruger faktisk ikke funktionerne ret meget mere.. Jeg har fundet ud af at jeg ikke mærker at fyret er stoppet i mindsteintervallet på 2 timer, og sidste sommer kørte fyret bare 2 timer hver dag, og så manglede vi ikke varmt vand.Ja Kenneth det med 2 timer er også fint nok, Men hvis man lige passer fyr for andre er det rart og vide hvornår det stopper ½mylund
Citat fra: ½mylund efter Mar 04, 2018, 10:08 Ja måske lytter de men nu læser de også mission accomplished Tror jeg nu ikke, men det er ganske naturligt at de sorterer i alt indkomne, og så skal det jo vurderes om de syntes det er lige så vigtigt som vi gør Jeg syntes jo at mine 2 VVB' er sindsygt vigtige Men jeg har jo klaret mig selv, og fået min IHC controller til at klare de 2 VVB'er, og den kunne såmænd fint klare " service stop" også, men for nemhedsskyld har jeg dog et ur på EXT.Når jeg skal være ærlig (og det skal jeg jo) bruger faktisk ikke funktionerne ret meget mere.. Jeg har fundet ud af at jeg ikke mærker at fyret er stoppet i mindsteintervallet på 2 timer, og sidste sommer kørte fyret bare 2 timer hver dag, og så manglede vi ikke varmt vand.
Ja måske lytter de men nu læser de også mission accomplished
Ja Kenneth det med 2 timer er også fint nok, Men hvis man lige passer fyr for andre er det rart og vide hvornår det stopper ½mylund