Forfatter Emne: Faulty firmware update  (Læst 1272 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline zune

  • Beta tester
  • Top of the pop
  • *
  • Indlæg: 152
  • Respekt optjent: +1/-0
  • Klejnsmed
Faulty firmware update
« Dato: Nov 30, 2018, 03:46 »
Jeg har en v13 der nu 2 dage i træk er gået i et boot loop, den kørte indtil onsdag aften hvor den kørte rens og skulle til at bruge eltænder en.. Så kørte den i bootloop indtil jeg kom hjem. Jeg fik skildt alt af og konstaterede at intet tilbehør gav fejlen.. Jeg lavede en factory default og alle mine settings blev slettet (findes der en kopi i skyen?) derefter kunne jeg starte fyret op uden fejl, den skulle så køre rens igen her til aften hvor det hele gentager sig.... Kan nogen bekræfte om der er en dårlig opdatering eller om nogle har mødt samme symptomer og hvad der kan være galt

På forhånd tak

Sune
110 kvm 2 etager.

10kw v13 BS20
100L ældre Metro combi VVB.
6-8 ton forbrug
http://www.stokercloud.dk/dev/30221.html

Offline BoinkUser

  • Administrator
  • Top of the pop
  • *****
  • Indlæg: 2148
  • Respekt optjent: +83/-4
    • StokerKontrol - Software til dit pillefyr
Sv: Faulty firmware update
« Svar #1 Dato: Nov 30, 2018, 06:11 »
Jeg har en v13 der nu 2 dage i træk er gået i et boot loop, den kørte indtil onsdag aften hvor den kørte rens og skulle til at bruge eltænder en.. Så kørte den i bootloop indtil jeg kom hjem. Jeg fik skildt alt af og konstaterede at intet tilbehør gav fejlen.. Jeg lavede en factory default og alle mine settings blev slettet (findes der en kopi i skyen?) derefter kunne jeg starte fyret op uden fejl, den skulle så køre rens igen her til aften hvor det hele gentager sig.... Kan nogen bekræfte om der er en dårlig opdatering eller om nogle har mødt samme symptomer og hvad der kan være galt

På forhånd tak

Sune

Hej Sune

Nej, det er ikke normalt, og ja du kan indlæse backup fra skyen. Det er noget som er sket igennem længere tid i mere eller mindre grad, og ser ikke ud til at være i forbindelse med optænding specifikt.

Prøv lige at give mig et kald på 31373372.

Mvh. Jens
Version 13 styring, styret fra 22" tablet, Opop 418 kedel
Opvarmer 238 m2 (heraf 119 kælder)