Stop nu al det brok og piveri. Så vidt jeg forstår er der ingen der har mistet livet, blevet syge eller fået Corona. Det drejer sig kun om at man har frosset nogle få timer, eller i værste fald af der er et par porte i styringen der er brændt af, og hvad så. Hvis det havde været jeres bil, der var gået død på motorvejen p.g.a. af en uforudsigelig softwarefejl, var der med garanti gået over en uge inden i havde set skyggen af den igen - også selv om den havde kostet over 1 mil. Her taler vi om et fyr med en styring til få tusinde kr. og alligevel formår NBE på en helligdag at få lavet en work-a-round inden 9 timer og en opdatering inden 18 timer. Det synes jeg faktisk er ret imponerende set i lyset af at fejlen skete nytårsnat. Så prøv lige at sæt tingene i relief inden i farer til tasterne og hælder al jeres indestængte vrede flyde ud over NBE - Jeg er ret sikker på at de ikke har gjort det bevidst og for at genere nogen - og som det tidligere er nævnt - det er umuligt at forudse alt, uanset hvor meget man forsøger.
Godt gået NBE! - Har aldrig haft problemer med mit fyr, og har altid fået fantastisk behandling...