Jeg tror at jeg selv udvikler en database, som jeg kan suge data ud til fra nu, for på den måde ikke at miste noget data. Så kan jeg også lave min egen løsning hvor jeg har mulighed for elektronisk at afstemme forbruget. 
Det er måske meget at gøre ud af det, for man bruger næppe flere eller færre piller af at have statistik. Jeg var nok den sidste mand i DK der førte køre bog for begge biler, til konens og ungernes store irritation

.
Jeg fører måneds data fra fyret til et excel regneark, men mest for at konkludere at det ikke er til noget, nå jo, det var varmt i januar 2020 og koldt i November 19.
Hvis man vil have fyrets matematik og sekund tælling til at vise rimeligt nøjagtig i den virkelige analoge verden er man også nød til hele tiden at holde øje og korrigere sneglen og/eller pilleforbrugs korrektioner.. Med solid indsats plejer jeg at ramme +-50kg ud af de 6.-7 ton det får tygget sig igennem. Mine piller er ikke på rationering, den får det der skal til, ikke noget med at der så pludselig kun må være 19° i stuen fra 22 til den første hvor ny portion frigives.

.
Jeg holder mit fyr rent og godt justeret, så kan jeg ikke rigtig gøre mere ved den sag.