Det ville være lækkert hvis der her i NBE's eget forum også var nogen fra firmaet som vidste noget om det system de har lavet, det ville fjerne en masse forvirring.
Det kan jo strengt taget også være fejl programmering.
Jeg skal ikke have sagt noget om jeg er enig I det kunne være rart hvis der var nogle NBE folk der viste noget om det de snakker om, for dermed siger du jo at dem der udtaler sig fra firmaet ikke har styr på tingene.
Om jeg er enig i det skal jeg ikke have sagt noget om.
Den med fejl i programmeringer tror jeg simpelthen ikke på. De gange jeg har fået uforklarlige fejl har jeg fået at vide jeg pillede for meget, selvom det jo skete kl. 2 om natten eller noget i den stil.
Faktisk undre det mig at dem der koder ikke laver SW til atomreaktorer i stedet, eller de ringeste af dem måske SW til motorstyringen på passagerfly, få det burde være en smal sag.
Omvendt kan det jo ikke udelukkes de gør det. Der falder jo af og til fly ned.
Men uden at jokke nogle nogle steder, tror jeg ikke der er ret mange der ved noget som helst om de fyr.
Hvor skulle "almindelige" vide noget som helst om driften fra, når der ingen manual er og mange smede er bange for dem, og NBE`s montørers indsigt er som den er?
Dog er der selvfølgeligt visse hipede forhandlere der virkeligt har forstand på tingene, det både ses og udtrykkes tydeligt både her og i askeskufferne.
Når, fred nu med det. Et løsning på tømmeproblematikken kunne være at den kun tømte tanken hvis der var en udgang aktiveret for kompressoren. Det tog omkring 20 sekunder at udtænke.