Hej
Jeg har monteret et ca 4 år gammelt fyr, BS+, v13 i mit hus, hårdt arbejde. Den kom i gang

, efter jeg fik tilsluttet strøm til fyret og koblet tabletten på husets wifi. De gik smertefrit og aftumatisk, jeg skulle bare indtaste koden til min wifi

så har jeg mange spørsmål herfra
Skal fyret registreres på ny under mit navn og adresse? Skal der laves personlige koder?
Hvilke muligheder har jeg med den nye styrings system? Jeg har haft en v4.99 før.
Jeg har lavet en ugeplan for hvornår må fyret opstarte i løbet af dagen. Kan jeg så slukke for tabletten efterfølgende og regne med at fyret vil følge planen eller skal den være tændt hele tiden?
Der er ingen forbindelse imellem vvb og kedlen (her tænker jeg på temperatur styring af et eller andet art). Kan jeg bare nøjes med at sætte vvb på 60 grade gennem tabletten og regne med at den vil ok?
Frontpladen til siloen kan ikke sættes på, da motoren til snegl støder imod. Siloen er placeret til venstre for fyret. Hvordan løser jeg det problem?
Under montering af fyret mistede jeg desværre to skruer til hængslet. Det tilhører låget til fyret. Hvor kan jeg købe to stykker af dem?