Jeg er også vildt glad for vores og ville bestemt ikke undvære det.
Om det kan svare sig... teknisk er det fantastisk, bare tape din trækstrabilisator til og din skorsten og fyrrum er varmere, det er i sig selv en gevinst.
Fyret er altid prefekt optimeret, iltstyringen tager grundlæggende højde for alt, smuld, olie, træk, beskidt kedel og slagger i brænderen... til en vis grænse.
Økonomisk, her er det lidt svært... hvis du dagligt tilser og justerer fyr, renser og nusser, bruger gode piller og generelt er mega god ved det, så kan det ikke tjene sig hjem.
Det sidste spørgsmål er mere end svært at svare på... jeg er elektriker og ved "lidt" om NBE styringen og iltstyringen, så for mig er det bestemt ikke svært.
Det kan ikke justere fyret, det er som crusecontrol i bilen.. det holder blot det du har fortalt den at den skal gøre, og så lige meget om det går op eller ned af bakke.
Det er "nemt" at montere, der er fin vejlledning med, og er fyret på stokercloud kan jeg justere iltstyringen ind for dig.
Du fortsætter som du plejer..
Renser hele fyret perfekt.
Afvejer piller
Indtaster resultatet
Justerer luft 10%--505--100% Lad det køre i mindst ½ time på alle trin, så kan du på graferne se iltstyringens tal, og her vægter man et gennemsnit, indtaster tallene i iltstyringen... og slipper rattet