Ja, man skal sgu´høre meget

...her hælder man ud af sine guldkorn og så beskyldes man for at holde ting hemmelige

Men jeg kan godt se det, jeg skal selvfølgelig læse manualen højt

Anyway, min erfaring er at selve spændet mellem blæs lav og blæs høj bliver større når pulser pr. sek. øges, indtil det overstiger 6 pulser pr. sek, så går det nemlig i "ged" (i hvert tilfælde med en v6x styring).
Det at man får et større spænd, gør at det bliver nemmere at få en fin regulering af blæseren.
Eksempelvis kunne tal som 10-12-16 hos mig øges til 8-12-20 ved at øge pulser pr. sek. til de famøse 6.
Det jeg gjorde var simpelthen at øge pulser pr. sekund indtil blæser reguleringen blev ustabil og så trimmede jeg blæs lav til OK forbrænding ved 10%, blæs midt til OK forbrænding ved 50% og blæs høj til OK forbrænding ved 100%.
Hilsen
Michael
Hej Gutter 
Mht. blæserparametre i v6.x så er det meget afhængigt af et yderligere parameter, "Pulser pr. sek" som er hvor ofte der pulses på blæseren.
Vi er flere der har fundet frem til at noget der ligner 6 pulser pr. sek giver den bedste dynamik i blæseren, men det giver også nogle helt andre blæser tal, typisk med meget større spredning.
Hilsen
Michael
AHA! det har du squ holdt hemmeligt
min står på 5.0 måske jeg skal skrue op på 6, hvad siger du det giver af bagslag f.eks hvad betød det for dine blæsertal?
Bagslaget hedder 9-17-27