Hej Jarnved,
Ingen grund til forvirring

Styringen har to ure-styringer, én til opvarmning og én til VVB-drift.
Urstyringen til opvarmning bestemmer hvornår fyret må køre og lave varme, og hvis perioden er sat til 0 (nul) er den sat ud af drift og fyret kører så hele tiden.
Fyret kan dog stoppes ved at trykke på ON/OFF knappen, ved at "åbne" lusen i "ekstern" (f.eks. en trådløs termostat) eller ved at indstille en "sommer-stop temperatur".
Urstyringen til VVB-drift bestemmer hvornår fyret må køre og lave varmt vand, selv om fyret er stoppet til opvarmning.
Hvis perioden i urstyring VVB-drift er sat til 0 (nul) er den sat ud af drift og fyret kan så starte for VVB-drift hele tiden.
Det eneste der kan sætte urstyring VVB-drift ud af funktion er at stoppe fyret på ON/OFF knappen eller tage al strømmen.
I dit eksempel hvor VVB-drift urstyringen er aktiv fra 04:00 til 22:00 vil fyret altså kun starte og køre for at lave varmt vand fra 04:00 til 22:00 hvis der er behov for det.
I perioden fra 22:00 til 04:00 vil fyret ikke starte for at lave varmt vand, om så temperaturen i VVB'en falder til frysepunktet

Hilsen
Michael
Nu bliver jeg lidt forvirret for hvis jeg stiller urstyringen for VVB til at være ude af drift mellem kl 2200 og 0400 og kører varmt vands prioritering med minimum temp på 45 grader så vil min kedel da starte op hvis VVB kommer under de 45 grader i løbet af den periode mellem 2200 og 0400, har jeg ret i det? og så er der jo intet sparet