Hej Folke,
Det er en smedegaard pumpe - og den står allerede på "hakket" efter auto - tror det er 15-10 watt.
Gulvvarmen har været slukket siden igår, og det har hjulpet - men det er stadig lidt af det samme.
I morges slukkede jeg for returtermostaten til vvb - dette hjalp også lidt. Så det kan være det er lidt af det hele der gør det. Jeg har vvb priotering til at ligge, men tror først det bliver monteret til forår - da der lige skal trækkes lidt ledninger osv.
Jeg må prøve at koble nogle radiatorer fra også - for at se om der sker noget vildt på graferne.
Mvh Holm
P.S - Jeg har lige kigget på din graf - og det ser da bare hammer godt ud

Håber jeg kan få noget lign engang. Hvordan kan din flow graf være så "digital" i forhold til min? (hvis du forstår

) Og hvordan kan dit anlæg kører 10 % nærmest konstant - på trods af flow der svinger?
Edit: Kan nu se at dit flow kun variere fra 500 - 600 ca.P.P.S - Rart at se jeg ikke er den eneste fra Brande her

Shunt temp blev ændret - hjalp ikke.
De 2 gulvvarmekredse blev slukket kl 17 idag - det blev mindre, men det svinger stadig.
Der er vel ikke andet at gøre, end at prøve at lukke en ting af gangen?
Tror godt det kunne være din gulvarme med returtermostat der kunne drille her. Hvilken pumpe kører du med? Er det en Grundfos Alfa2 med indstilling på AUTO? Prøv evt. at sætte den på "II" - altså ca. 16W permanent og se hvad der sker? Ved ikke om det hjælper, bare et forslag så vi kommer lidt videre 
Mvh Folke