Jeg holder stadig fast i min mening om at det er for dårligt at man skal benytte StokerCloud. Det er en hån mod forbrugeren. Jeg har SÅ tit brug for at kunne tilgå og foretage små ændringer, og det er bøvlet at komme til mit fyrrum. Skal også kunne kigge og skrue, når fruen er alene hjemme. Jeg fatter slet ikke dig, Claus, og den anden Martin - hvorfor har I så travlt med at forsvare manglerne i V10?
Det er da helt reelt at have disse ønsker til styringen. De er MEGET lette at implementere. Det du og Martin argumenterer for, er et teknologisk tilbageskridt og en fastlåsning til en udbyder. Lidt ligesom de traditionelle ulemper ved at monopol og topstyring i det hele taget. Se blot på Apple, indenfor computerverdenen.
Nej, nogen har travlt med at argumentere for at man bare kan lette sin røv og finde sig i at blive røvrendt af NBE, som jo ellers plejer at være innovative og kæle for "nørderne", og andre - bl.a. mig - udtrykker ønsker om en progressiv og brugervenlig implementering af næste generation af styring til et aldeles udmærket fyr.