har ordnet kontakten nu, samt skruet helt ned.. lige nu summer radiatoren ikke mere... håber det virker 
Hvor meget skal man løsne på skruen ved udluftning? syntes næsten der kommer vand ud med det samme ? skal der det?
Og hvis der skal udluftes i 20min, er der vel risiko for at der kommer vand ind til ledningerne?
Når jeg løsner skuen og trykker på skruen med en skruetrækker kommer der en underlig lyd?
min er også en 25-60, nok magen til din.
Tjah, når støjen er væk, så virker det jo efter hensigten

MÅSKE kan du få behov for at skruen en LILLE smule op for den, hvis varmebehovet bliver stort til vinter. Men du skulle stadig være fri for støj.
Du skal bare lige løsne skruen en lille smule. Det skal dryppe lidt - men ikke meget. Ikke så meget, at du skal være nervøs for elektronikken. Så har du løsnet den for meget

Lyden når du trykker - er det en summelyd/mekanisk mislyd? Så er det nok bare fordi du trykker på motorakslen, og den derfor brummer lidt når den prøver at køre rundt mens du holder den med din skruetrækker

For det er ikke lyden af luft, der siver ud, du kan høre?
Men luft ud over nogle dage. Måske en uge. Bare nogle minutter ad gangen, hvis der kommer meget vand ud. Prøv også at skrue op og ned for pumpetrykket mens du har løsnet udluftningsskruen. Og prøv at skifte mellem VVB og anlæg, hvis du har VVB-prioritering og ventil på. Jeg har selv oplevet, at der lige skulle skiftes om til VVB for at få det sidste luft ud gennem skruen.