Hej Nick,
230 VAC er det vi har i en almindelig stikkontakt og det dit fyr bliver forsynet med.
Det betyder at man kan montere en almindelig stikkontakt ved fyret og sætte den ene enhed i den.
Den anden enhed sættes så i en stikkontakt i nærheden af din router.
Enheden ved fyret har et RJ45 stik (det er et netværksstik) og mellem det stik og stikket på styringen monterer du et alm. netværkskabel.
Enheden ved routeren har også et RJ45 stik og mellem det stik og routeren monterer du også et alm. netværkskabel.
Ideen er at forbindelsen mellem de to enheder er dit el-net, og derved kommer de til at fungere som en "forlængerledning" ligesom hvis du trak et netværkskabel mellem din router og dit fyr.
Hilsen
Michael
Hej Michael
Nu er jeg ikke sikker på om jeg kan min El-ABC men der er 2 kontakter ved vores fyr. Jeg tror det er 230 VAC stik. De er ret stor. Den ene af dem er tilsluttet fyret, så jeg har den anden fri.
Men de Zyxel bridge er jo til stik kontakt. Hvordan forbinder man Zyxel bridge til denne VAC kontakt?
Hvis jeg har forstået videoen i bunden af siden, så tilsluttes bridge til strøm og en router tilsluttes denne bridge.
Denne router skal vel også have strøm? Så man kan måske bare tilslutte en stikdåse til denne VAC kontakt?