Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 5 Gæster læser dette emne.
HejUndskyld det med dif. Ja den kører hele tiden 10%. Jeg satte den til max 65% fordi ved 100% havde den utroligt mange opstarter 10 i døgnet, nu laver den kun 1-2, og det vist mest pga kompressorrens.HilsenHenrik
Så fik jeg vidst mit op at køre uden alle de stop, men er helt oppe på 2,8kw ved 10pct. Er det ikke meget? Iflg mit forbrugstal ligger det højt, men det er vel fordi at den beregner anderledes. Mit bål går simpelthen ud ved stort set alt under 2,5kw
Citat fra: Mark RL efter Nov 21, 2013, 08:14 Så fik jeg vidst mit op at køre uden alle de stop, men er helt oppe på 2,8kw ved 10pct. Er det ikke meget? Iflg mit forbrugstal ligger det højt, men det er vel fordi at den beregner anderledes. Mit bål går simpelthen ud ved stort set alt under 2,5kwNej, det er ikke specielt højt.Altid, kig ned og bedøm flammen.Er den for lille, skal man op i effekt.
Citat fra: michael f efter Nov 21, 2013, 08:47 Citat fra: Mark RL efter Nov 21, 2013, 08:14 Så fik jeg vidst mit op at køre uden alle de stop, men er helt oppe på 2,8kw ved 10pct. Er det ikke meget? Iflg mit forbrugstal ligger det højt, men det er vel fordi at den beregner anderledes. Mit bål går simpelthen ud ved stort set alt under 2,5kwNej, det er ikke specielt højt.Altid, kig ned og bedøm flammen.Er den for lille, skal man op i effekt.Den er/var fin. Syntes dog at den svinger noget selvom jeg har den indstillet. Man skulle jo mene med 7m foring at der var træk nok. Kan det være luft til fyret, altså i selve lokalet
Niks, den står ud i en garage med en mindre "utæt" garage port, hvilket jeg tænkte var nok ?