Følg NBE Production A/S påFacebook, se hvad vi laver :-)
0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Jeg ville bare høre der er andre der har 2 el tænder i deres 10 kw scotte på en gang? for jeg har lige set at der sidder 2 i min brænder
nbe har i en kort periode sat 2 eltændere i(det var i den tid hvor de brugte den røde opop kedel)men der var vist ingen fordel ved det måske fordi at eltænderne var dårlige dengang
Citat fra: scottedor efter Okt 07, 2014, 21:50 nbe har i en kort periode sat 2 eltændere i(det var i den tid hvor de brugte den røde opop kedel)men der var vist ingen fordel ved det måske fordi at eltænderne var dårlige dengangDe gør det altså også nu på rtb og sikkert også scotte/Woody da det er samme brænder
Lyder som en Rigtig god ide. Der er til at følge op på med 2 stk. El tændere og v.10 styring. Nogen der har foto dokumentation på hvor der er plads til el tænder nr. 2. Samt hvilke værdier de skal vælges i blæser %, forvarmningstid samt effekt %
De fabriksmonterede er parallelt koblet...Er brænderen ikke født med 2 eltændere, så tvivler jeg på du får plads til en ekstra...Mvh Steffen