hej kære med pille (mis)brugere. Jeg har kørt med en wooody brænder på opop kedel i snart 10 år og det har kørt fantastisk godt. Men styringen begyndte at opføre sig underligt, hvorefter jeg har valgt at få en ny (16kw)brænder og v7 styring. da min tanke var at der nok også snart var noget som ville være slidt op i brænderen. any way, min smed skiftede brænder og styring og flyttede ude- og vvb-føler over i ny styring, men nu påstår den at der er 80 gC udenfor(godt nok har vi global opvarmning, men80 gC er nok lidt over den aktuelle temperatur.Så jeg er jo overbevist om at det er føler typen, som er sat forkert, men vi har ikke kunnet finde et sted i v7 styringen til at stille følertype for ude -og vvb følerne.min vvbbeholder viser i øjeblikket 70gC, som jeg har mistanke om er forkert eftersom der har været tomennesker i bad samt der er brugt vand til rengøring. Det skal siges at jeg har ikke set styringen lave vvb prioritering endnu
Jeg undskylder på forhånd for stavefejl,o.s.v. -Jeg har desværre haft en blodprop som i starten gav sig til udtryk ved at jeg glemte at sætte mellem rum mellem alle ord.så please keep svarene simple da jeg har svært ved at følge selv de simpleste vejledninger.
jeg opvarmer 240 m2 middel isoleret hus fra 1938. forbrug er ca. 8 t DLG piller/år. Så please hjælp hvor finder jeg føler type indstilling